loading...
بروز وی,دانلود فیلم,دانلود سریال,دانلود آهنگ ایرانی,بازیگران
admin بازدید : 1387 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

گفته های بسیار جالب آرایشگر علیرضا حقیقی

حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در برزیل و بیستمین دوره جام جهانی فارغ از درخشش ملی پوشان افتخار آفرین کشورمان، حواشی جالبی هم داشت که مورد توجه قرار گرفتن علیرضا حقیقی و آرایش موهایش از جالب ترین آن ها بود.

در اقدامی متفاوت چند دقیقه پای صحبت های آرایشگر علیرضا حقیقی نشستیم و درباره فوتبال با او صحبت کردیم که در زیر می خوانید.

admin بازدید : 1477 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

عکس های متفاوتی از نیوشا به مناسبت سالروز تولدش

نیوشا ضیغمی در شب تولدش با انتشار عکس زیر نوشت :

دوستای مهربونم" از اینهمه مهر و عشق و محبتتون یه دنیا انرژی گرفتم" ممنونم از پیامهای پر از مهربون' دوستون دارم' زیاد

admin بازدید : 1434 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

همسر علی دایی

علی دایی بهمن ماه سال 1383 در 35 سالگی پای سفره عقد نشست و با "مونا فرخ آذری" ازدواج کرد. مهریه عروس خانم "آب" بود و چیز دیگری به غیر از آن به عنوان مهریه درخواست نکرده بود. سرمربی پرسپولیس یک سال پیش از عقدش همسرش را در یک مهمانی خانوادگی دیده بود.

مونا فرخ آذری که همانند علی دایی اصالتا اهل اردبیل است سال 1356 در تهران به دنیا آمده و کارشناس ارشد مهندسی صنایع غذایی است...

admin بازدید : 1731 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی

* آرش مجیدی: با لبخند بيدار ميشه و با لبخند مى خوابه ... و هر وقت با دوربين موبايل مى خوام اوضاعش رو اون پشت چك كنم ، لبخندى بهم تحويل ميده ... شايد ندونه لبخندش راه گشاى همه سختى هاست

تصاویر در ادامه مطلب.....

admin بازدید : 1577 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

انتقام گیری برادرزاده از عمه اش با انتشار عکس وی در واتس آپ !

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی و دستگیری عامل انتشار محتویات غیر اخلاقی که از طریق برنامه واتس آپ ، تصاویر شخصی و خانوادگی خود را جهت اخاذی از عمه خود منتشر کرده بود، خبر داد.

سرهنگ سید عبدالمطلب مرتضویان با اعلام این خبر گفت: شاکی پرونده که خانمی جوان است با حضور در این پلیس مدعی شد چند مدتی است هنگام چت کردن با دوستانش در برنامه واتس آپ متوجه شده عکس‌های شخصی و خانوادگی به همراه محتویان غیر اخلاقی مربوط به خواهرزاده‌هایش انتشار یافته و این عمل باعث هتک حیثیت خود و خانواده‌اش شده است.

admin بازدید : 1217 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

آزار جنسی دو دانش آموز توسط معاون مدرسه

بعد از گذشت یک‌ ماه از این اتفاق و در حالی‌ که هنوز مسئولان آموزش‌ و پرورش در این‌باره واکنشی نشان نداده‌اند، فعالان حقوق کودک از مدرسه دیگری می‌گویند که معاون آن هم تعدادی از دانش‌آموزان را آزار و اذیت کرده است.

حالا این حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش‌ و پرورش است که به‌ عنوان اولین مسئول این وزارتخانه، این دو اتفاق را تأیید می‌کند. او می‌گوید در ایران نمی‌توان مسائل مربوط به امور جنسی را در کتاب‌ها آورد یا مستقیم به دانش‌آموزان آموزش داد، بلکه باید فکری به حال آموزش خانواده‌های دانش‌آموزان کرد.

admin بازدید : 1209 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

ربوده شدن دختر 16 ساله به قصد شوم

سردار «ابوالقاسم اسفندیاری» جانشین رئیس پلیس مشهد گفت:‌ در پی اعلام گم‌شدن دختر 16 ساله در مشهد مشخص شد این دختر نوجوان 24 خردادماه در بلوار طبرسی شمالی مشهد توسط سرنشینان یک پیکان ربوده شده بود.

وی ادامه داد: تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا این‌که یکی از شاهدان سرنخ‌هایی را در اختیار تیم تحقیق قرار داد و اعضای این باند تحت تعقیب قرار گرفتند و مأموران پاسگاه گوجگی مشهد با همکاری عاملان بسیج روستای گوجگی توانستند روز 25 خرداد ماه خودروی پیکان را ردیابی و دختر 16 ساله را از چنگال شیاطین نجات دهند.

admin بازدید : 1105 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (0)

احسان علیخانی چه تغییری کرده ؟

ماه عسل من ، شبیه ربنای شجریان شده است

دیگر شبیه عادت شده که ماه رمضان شود و «ماه عسل»اش روی صفحه تلویزیون های خانه هایمان نقش ببندند. اصلا طرفدارانش که 11 ماه تمام صبر می کنند که فقط هر شب یکی دو ساعت روی آنتن ببینندش و از اجرا و حرف هایش لذت ببرند. امسال احسان علیخانی باز با «ماه عسل» پرطرفدارش حسابی سروصدا کرده و روزهای زیبایی را در تلویزیون کم رمق رمضان خلق کرده است. تازه ترین گفتگوی او را توصیه می کنیم همین جا بخوانید.


برنامه‌هایی که در ماه رمضان تولید می‌شوند، در اکثر مواقع با موفقیت روبه‌رو می‌شوند. چرا این موفقیت در طول سال تکرار نمی‌شود؟ مثلا نمی‌توان روالی را برای تکرار ماه عسل در تمام طول سال در نظر گرفت؟ همین ویژگی که می‌گویید تنها در ماه رمضان دیده می‌شود؟

admin بازدید : 770 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود سریال تاکسی پلیس با حجم کم

دانلود سریال تاکسی پلیس با حجم کم

بازیگران سریال تاکسی پلیس :

داریوش موفق – بهنام تشکر، هوشنگ حریرچیان، رضا کریمی، محمد شیری، سارا منجزی، اصغری حیدری، میثاق جمشیدی و هومن برقنورد

کارگردان سریال تاکسی پلیس : سعید عالمزاده

خلاصه سریال :

این سریال روایتگر داستان یک راننده تاکسی است که در ارتباط با یک قاچاقچی، با پلیس همکاری می‌کند…

دانلود تمام قسمت های سریال تاکسی پلیس

برای دانلود سریال تاکسی پلیس به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 1,887
  • بازدید کلی : 193,280